معرفی یک سایت

با یک شکلات شروع شد
من یه شکلات گذاشتم توی دستش
اون هم یه شکلات گذاشت توی دستم
من بچه بودم ، اون هم بچه بود
سرم رو بالا کردم اون هم سرش رو بالا کرد
خندیدم
گفت:دوستیم ...
گفتم : دوست دوست ...
گفت : تا کجا؟ ...
گفتم :دوستی که (تا) نداره! ....
گفت : تا مرگ
خندیدم و گفتم : من که گفتم تا نداره...
گفت : باشه تا پس از مرگ
گفتم :نه نه نه ! تا نداره 
گفت : قبول تا اونجا که همه زنده می شن یعنی تا زندگی پس از مرگ ! باز هم با هم دوستیم تا بهشت، تا جهنم، تا هر جا که باشه من و تو با هم دوستیم ...
خندیدم و گفتم : تو براش تا هر جا که دلت می خواد یه تا بذار.اصلاً یه تا بکش از این سر دنیا تا اون سر دنیا اما من اصلا براش تا نمیذارم.
نگاهم کرد 
نگاهش کردم 
باور نمی کرد
من می دونستم اون می خواست حتماً دوستیمون تا داشته باشه 
دوستی بدون تا را نمی فهمید

********
گفت: بیا برای دوستیمون یه نشون بذاریم  
گفتم : باشه تو بذار
................


لطفاً ادامه مطلب بالا را از سایت زیبای دوست من بخوانید.
با تشکر از آقای سروش اسدی که این سایت را به من معرفی کردند
.

من هنوز یه بچه ام
ساده ی ساده
من می خوام مثل تو باشم
زندگی را بشناسم
من میخوام مثل تو دنیا را ببینم
از یه قطره دل دریا رو ببینم

تو که روز و روزگار رو می شناسی

تو به من بگو آسمون چه رنگه ؟؟؟؟؟
تو به من بگو چرا دنیا قشنگه ؟؟؟؟؟ 

عموی عزیز سلام

سلام عمو جون . هنوز هم به وبلاگ من سر می زنی ؟؟؟می دونم که سرت خیلی شلوغه ، من هم خبر خوبی شنیدم ،خیلی خوشحال شدم .کاش اونجا بودم و محکم تر از همه برات دست می زدم .قلباً برات آرزوی سلامتی و پیشرفت دارم .
 عمو جون هفته قبل برای من هفته خوبی نبود، باور کن من سخت نگرفتم .اوضاع خیلی بهم ریخته بود، تنها شانسی که آوردم این بود که ساختمان ۲۰طبقه اون دورورا نبود!!!! هرچی بود گذشت . یه بعدازظهر خیلی خوب هم داشتیم.پرواز بادبادکها کنار ساحل ، خیلی خوش گذشت اما بچه های بی انصاف نمیذاشتند که یه خورده هم پدر ومادرها بازی کنند.
امرو ز اومدم که روز تولدت را بهت تبریک بگم ، می خوام اولین نفر باشم ،ممکنه که نتونم تا ۲۵ مهر بلاگم رو آپدیت کنم .سالهای خوش و پرباری را برات آرزو می کنم.
راستی من و ۷ نفر از همکاران برای همایش موفقیت (دکتر حلت ) معرفی شدیم و امروز بعداز ظهر ساعت ۶، رمز موفقیت . فردا، راز شاد زیستن و چهار شنبه ، اعتماد بنفس و خود باوری .
 کاش شما هم بودید...................