نماز



ان الصلوة تنهی عن الفحشاء و المنکر

تا حالا در مورد نماز و آیه بالا چقدر فکر کردید؟؟؟؟؟
خود من که خیلی در مورد نماز و نماز خواندن و آدمهایی که نماز می خوانند فکر کردم(شاید بیشتر از اینکه نماز بخونم در موردش فکر کردم، حالا !!!!!به کسی نگید ها.....)
یه عده آدمها هستند که روز به روز هم تعدادشان بیشتر میشه(خدا بده برکت) سر وقت نماز می خوانند برای دیگران جانماز آب می کشند، تسبیحشان همیشه دستشان است، سرشان همیشه پایینه و ........
اما بعد از مدتی معلوم میشه که یارو چه کارهایی که نکرده، اینجاست که آدم میره تو فکرکه آیا نماز انسان را از زشتیها و بدیها باز میدارد ؟؟؟؟یا نمازخواندن سر پوشی شده است برای زشتیها و بدیها. 
وای کاش دین و مذهب بر جامعه ما حاکم نبود و اینقدر ریا کاری نبود و به اسم دین هر بلایی سر مردم نمی آوردند. ای کاش 
 

شب تنهایی خوب



گوش کن دورترین مرغ جهان می خواند
شب سلیس است و یکدست و باز
شمعدانی ها
و صدادارترین شاخه فصل ماه را می شنوند
پلکان جلو ساختمان
........
گوش کن جاده صدا می زند از دور قدمهای تورا
چشم تو زینت تاریکی نیست
پلک ها را بتکان ، کفش بپا کن و بیا
و بیا تا جایی که پر ماه به انگشت تو هشدار دهد
........
پارسایی است در آنجا که تورا خواهد گفت
بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است.
 (سهراب)

سلام

آخ که چقدر دلم برای وبلاگم و دوستان خوبم تنگ شده بود. 
مدتیه سرم خیلی شلوغه به همین دلیل هم نتونستم وبلاگم را آپدیت کنم.
اگه خدا بخواد یه جابجایی داریم و قراره اسباب کشی کنیم. من هم یک کمی ذوق زده ام. 
 همه چیز که روبراه شد وقت بیشتری را به وبلاگم اختصاص میدم.