عموی عزیز سلام

سلام عمو جون . هنوز هم به وبلاگ من سر می زنی ؟؟؟می دونم که سرت خیلی شلوغه ، من هم خبر خوبی شنیدم ،خیلی خوشحال شدم .کاش اونجا بودم و محکم تر از همه برات دست می زدم .قلباً برات آرزوی سلامتی و پیشرفت دارم .
 عمو جون هفته قبل برای من هفته خوبی نبود، باور کن من سخت نگرفتم .اوضاع خیلی بهم ریخته بود، تنها شانسی که آوردم این بود که ساختمان ۲۰طبقه اون دورورا نبود!!!! هرچی بود گذشت . یه بعدازظهر خیلی خوب هم داشتیم.پرواز بادبادکها کنار ساحل ، خیلی خوش گذشت اما بچه های بی انصاف نمیذاشتند که یه خورده هم پدر ومادرها بازی کنند.
امرو ز اومدم که روز تولدت را بهت تبریک بگم ، می خوام اولین نفر باشم ،ممکنه که نتونم تا ۲۵ مهر بلاگم رو آپدیت کنم .سالهای خوش و پرباری را برات آرزو می کنم.
راستی من و ۷ نفر از همکاران برای همایش موفقیت (دکتر حلت ) معرفی شدیم و امروز بعداز ظهر ساعت ۶، رمز موفقیت . فردا، راز شاد زیستن و چهار شنبه ، اعتماد بنفس و خود باوری .
 کاش شما هم بودید................... 

                    
نظرات 2 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:45 ب.ظ http://ghoroob.blogsky.com

خیلی خوب می نویسی
بهمن سر بزن

آرمین دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 01:23 ب.ظ http://www.Armiin.blogsky.com

سلام - منم تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد