ـ سلام،تولدت مبارک. این گلدون هم مال شماست
ـ مرسی چرا زحمت کشیدید. خیلی قشنگه، بذار بگم چه گلیه.آلوورا نیست؟
ـ نخیر کاکتوسه
ـ مرسی انشااله جبران کنم.چقدر خوشگل شدی خانم
ـ تو دیوونه ای
ـ تو منو دیوونه کردی دختر. میدونی من سه بار تو زندگیم عاشق شدم .دفعه اول یکی از همکلاسیهام بعد هم اون خانم کره ای .حالاهم ...
- خوب!!
ـ ولی هیچ وقت نتونستم عشق اولم رو فراموش کنم.هدپاک کن گذاشتم اما نمیشه..
تو سینه این دل من میخواد آتش بگیره    مونده سر دوراهی چه راهی پیش بگیره
یکی حالا پیدا شده قدر اونو میدونه       رگ خواب یار منو رقیب من میدونه
وای دارم آتش میگیرم    دیگه از غصه و غم   دلم میخواد بمیرم
وای اگه برگرده پیشم   براش پروانه میشم  ازش جدا نمیشم
ـ خوب چی شد؟
ـ یه روز بدون خداحافظی منو گذاشت و رفت دیگه هم ازش خبر ندارم.
- شاید هم برای این کارش دلیلی داشته باشه. هیچ وقت به این موضوع فکر کردی
ـ هیچ دلیلی پیدا نکردم
ـ شاید هم ناراحت بوده، اونو نرنجوندی
ـ نمیدونم شاید... یه سوال؟
ـ بپرس
ـ اگه از تو بخوام با من ازدواج کنی قبول میکنی ؟
ـ ...
ـ  با تو خیلی راحتم میخوام یه چیزی رو بهت بگم . من هیچ وقت نمیتونم بچه دار بشم.علتش هم بر میگرده به یه بیماری در دوران کودکیم.
ـ ...
ـ بخاطر سوالم ازت معذرت میخوام.میدونی برای زندگیم برنامه ریزی کردم .پسر عمویم امریکا زندگی میکنه قراره که کمک کنه من هم برم.
ـ جدی؟
ـ ولی هرجای دنیا که باشم تو رو فراموش نمیکنم
ـ من هم هر جا که باشی برات آرزوی موفقیت دارم
ـ مرسی
 
نظرات 4 + ارسال نظر
آسمان سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 02:35 ق.ظ http://someonefromparis.persianblog.com

آخیییی!‌حتما پیش خودش میگه پس تکلیف دل چی میشه!

صدر یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:14 ب.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام!
.......نمی دونم باید چی بگم !
فقط خوندم و خوندم
موفق باشی
صدر

صدر یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:12 ق.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام !
میلاد فروزان هستی مبارک !
موفق باشی
صدر

الهام یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 08:43 ب.ظ

salam
manam hamdarde to am manam ashegh shodam mano asheghe khodesh kard va raft are goft behtare ke dege ba ham nabashim manam nemidonam dalilesh che bod are vali man ke dege be een donya hich omide nadaram hamash dar hale geryeam delam mikhad bahat tamas dashte basham bebin id man eene baham chat kon
elham_hot_68

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد