ـ به شرافتم قسم نمیذارم یک اپسیلون این احساس در شما بوجود بیاید که ...
من تو زندگی هیچی کم ندارم فقط یک خلأ روحی دارم، یه نیاز روحی، می فهمی؟
میخوام یه نفر باشه که منو درک کنه، یکی که هم سطح خودم باشه، نمی خوام بگم که من آدم مهمی هستم، یکی که بتونم راحت با اون صحبت کنم.
ـ یه مخاطب؟
ـ بله یه مخاطب. یکی که ...
ـ یه ارتباط انسانی؟
ـ دقیقاً.  نمیخوام دو،سه روزه باشه. میخوام همیشگی باشه.
راستی میدونی من به چه عددی علاقه دارم (۱۶)
ـ چه جالب عدد اسم من هم ۱۶ است.
ـ جدی؟ اسم من چی؟
ـ نمیدونم.
ـ به گل طبیعی خیلی علاقه دارم. ۱۶ تا گلدون دارم. موسیقی را هم دوست دارم. مخصوصاًسنتی یه چیز دیگه است. بخونم برات؟
ـ بخون
ـ اگه میدونستم میخوام بخونم ترشی نمیخوردم   
یارا یارا یارا  ...
ـ مرسی
ـ این آهنگ افتخاری را که گوش دادی یادی از ما کن. دیگه چی بخونم؟
ـ از داریوش بخون. دستهای تو
ـ اولش چی بود؟
ـ ای که بی تو ...
ـ ای که بی تو خودمو تک و تنها می بینم      هر جایی پا میذارم    تو را اونجا می بینم  
    یادمه چشمای تو پر درد و غصه بود       قصه غربت تو قد صد تا قصه بود
     یاد تو هر جا که باشم با منه                 داره عمر منو آتش میزنه ....
ـ ...
ـ گل سنگم    گل سنگم   چی بگم از دل تنگم   مثل آفتاب اگه بر من نتابی سردم و بیرنگم
همه آهم   همه دردم   مثل طوفان پر گردم  باد سردم که تو صحرا  می پیچم دور تو میگردم
مثل بارون نو بهاری خبر از حال من نداری    بی تو پرپر میشم دو روزه    دل سنگت برام می سوزه
گل سنگم گل سنگم ....
نظرات 4 + ارسال نظر
میکرون جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:25 ب.ظ http://micron.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری نظرت درباره تبادل لینک یا لوگو چیه ؟
اگر موافق بودی به وبلاگ ما بیا و نظرت رو اعلام کن.
بای

[ بدون نام ] جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:28 ب.ظ

همیشه عاشق تنهاست ...
خیلی دلت پره آشنا ...
این اولین دفعه ست که به وبلاگت میام ...
فضاش خیلی با دلم حرف زد .
این نوشته ی آخرت که خیلی پر بود رو واقعا دوست داشتم .
به آشیانه ی کلاغ سر بزن ضرر نمی کنی . شاید به نظرت آشنا اومد ...
بازم بهت سر می زنم ...
خدانگهدار...........

[ بدون نام ] شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:10 ب.ظ

کریم دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:57 ب.ظ http://jahanshahr.persianblog

سلام. از لطفت ممنونم. بازهم به من سر بزن. درسته که وبلاگ محقر من در مقایسه با خانه زیبای تو دخمه ای بیش نیست، اما مطمئنم که حضور گاه و بیگاه تو می تونه منو به یک خونه تکونی درست و حسابی تشویق کنه! همچنین اگه قابل دونستی دلم می خواد گاهی بیایی و فریادت رو تو کلبه من سر بدهی! فریاد های انباشته می تونه سینه رو منفجر کنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد