در ابعاد این عصر خاموش
من از طعم تصنیف در متن ادراک یک کوچه تنهاترم
بیا تا برایت بگویم
چه اندازه تنهایی من بزرگ است
.

امروز روز تولد سهراب سپهریه ، (خوب باشه) اصلا به من ربطی نداره که اینقدر ذوق کنم راستش امروز حالم خوب نیست حوصله هیچ چیز رو هم ندارم مخصوصا حوصله خودمو مثل دیروز مثل پریروز مثل روزهای قبلش مثل فردا . اینجا هم نیومدم که این حرفا رو بگم اومدم از تولد سهراب و خاطره ای که از این روز داشتم بنویسم ، نوشتم ،ده بار هم ویرایش کردم اما پاکش کردم چون اصلاً از مطلبم خوشم نیومد.  

ولی خداییش سایت سهراب سپهری خیلی قشنگه اگه به وبلاگ من اومدید حتماً یه سری هم به سایت سهراب بزنید.( کلیک کنید)  

نظرات 1 + ارسال نظر
عباس عزیزی سه‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 06:44 ب.ظ http://abbasazizi.persianblog.com

سلام ایدا جان
من خیلی اتفاقی سایت شما رو دیدم . فوق العاده است
من راستش خیلی وارد نیستم ولی از سایت شما لذت بردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد