دوستان عزیزم سلام
از پیامهای گرم و صمیمانه شما ممنونم از اینکه نتونستم جبران کنم  واقعاً معذرت میخوام .
به امید خدا تصمیم به درس خوندن گرفتم و حالا اینکه تا مدتی این وبلاگ حال و هوای آموزشی پیدا کنه بستگی به نظر شما عزیزان داره .حتماً نظراتتان رو بنویسید برای من خیلی محترم و مهمه.در ضمن اگر در مورد تغییر عنوان هم نظری داشتید حتماً صادقانه برام بنویسید. اگر موافق بودید سعی میکنم مطالبی رو بنویسم که برای همه مفید باشه و از ریاضی و آمار شروع میکنیم .اوکی 
پس من منتظرم
نظرات 4 + ارسال نظر
حامد سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 08:39 ق.ظ http://write-off.blogsky.com

آیدا خانوم عنوانت حرف نداره
مطالبتم عالیه فقط جونه هرکی دویت داری ریاضی بیخیالش
توی دوران دبیرستان نمرره ریاضی بیشتر از ۱۲ نگرفتم D:

احسان سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 02:32 ب.ظ http://ehsanica.blogsky.com

سلام...منم قراره امروز فردا شروع کنم...
درسو میگم...
حالا چی می خونی؟...
من با ریاضی مهندسی شروع کردم...تا ببینیم.

عمو سی بی لو چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 08:55 ب.ظ

اول از بابت سوغاتی ممنون خیلی با سلیقه ای بابا دوم بازم تبریک می گم به خاطر تصمیمی که راجع به درس خوندنت گرفتی سوم بی صبرانه منتظر اعلام نتایج هستم از همین حالا چهارم اگه قبول شدی یه کادوی مشت پیش عمو داری پنجم یادداشت ۷ مهرت کمی دمغم کرد بابا تو دیگه چرا ؟ ششم(تیک ایت ایزی) هفتم خنوان وبلاگت حرف نداره مثل خودت هشتم من ۱۴۵۵ بودم نهم سورپریز فعلا بماند پیشکش هنوز وقتش نرسیده دهم مواظب خودت باش یازدهم موفق باشی و سربلند.

صادق شنبه 12 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 08:40 ق.ظ http://sadeghkhan.blogsky.com/

سلام. اولا که خیلی دیر مطلب می نویسی. دوما قبلا نسبت به ما بیشتر لطف داشتی و به وب من سر می زدی. امیدوارم شادو خرم باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد