چند روزه ...

چند روزه که تلفن خانه ما قطعه ، مثلاً دارند شماره ها را تغییر میدهند من هم به اینتر نت دسترسی ندارم امروز دیگه طاقت نیاوردم و آمدم کافی نت .
قبل از نوشتن وبلاگ داشتم خبرها را میخواندم،دیدم بد نیست چند تا از خبرهارا اینجا بنویسم.البته من از سیاست و مملکت داری چیز زیادی نمیدونم و فقط دورادور برای آقایان صاحب منصب مخصوصاً از نوع آخوند،سلام و صلواتی میفرستم و برای سلامتی و طول عمرشان دعا می کنم.
دست دانشجویان هم درد نکند .اگر قرار باشه کسی کاری انجام بده همین دانشجویان هستند. دمشان هم گرم که خوب وقتی را برای اعتراضات انتخاب کردند(درست زمان امتحانات).
خبرها:
۱- رهبر فرمودند: با وجود ملتی چنین بزرگ ـ کشوری ثروتمند با موقعیت بسیار خوب و اینهمه نیروی جوان ،هیچ موجبی برای مایوس شدن مردم وجود ندارد.( الحمداله هیچی کم نداریم.جایی برای حرف زدن باقی نمونده )
۲- سردار رشید سازندگی فرموده اند: این شلوغی ها کار یک عده آدم سوسول و ضد انقلاب و... می باشد.(آقا زاده اش که اینجا نیست، خودش هم که نبوده پس منظورش از سوسول کیه ؟ ما هم نمیدونیم.)  
۳- سعید رضوی :اغتشاشاتی که در دانشگاه ایجاد می شود مشکوک است.( ما هم همین را میگیم)
۴- نیروی انتظامی اعلام کرد:برهم زدن آرامش مردم به هیچ بهانه و از هیچ کس پذیرفته نیست(حتی جنابعالی ).   

نظرات 5 + ارسال نظر
حامد یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 07:45 ق.ظ http://saial.blogsky.com

سلام آیدای عزیز
اولا ورود شما را به عرصه سیاست تبریک میگم (اما انصافا نخواهید خیلی توی این بازی سیاست درگیر شوید چون واقعا جز حقه بازی چیز دیگری نیست )
دوما باور کنید تنها بازنده این ماجرای کئی دانشگاه همین دانشجویان هستند !
سوما همینجا از یلدای عزیز بابت ایمیل زیبا و نظر نغزی که برایم فرستاده بودند تشکر میکنم . حیف است ایشان با این وسعت نظر یک وبلاگ برای خودش درست نمیکند
تابعد

حامد یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 08:06 ب.ظ http://write-off.blogsky.com

سلام آیدا خانم
من بهت لینک دادم . به نظر من راه های بهتری برای وقت تلف کردن هست که فرست به سیاست بازی نمیرسه
موفق باشی و بهتره دیگه سیاسی ننویسی

[ بدون نام ] دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 03:39 ق.ظ

یلدا دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 03:46 ق.ظ

سلام
من تازه فهمیدم تلفن منزلت قطعه !!!!!!!! عجب با معرفتم من دیگه .همش تقصیر این وبلاگت است (اینطوری هم میتونی به قضیه نگاه کنی(-: )
با بلند شدن دانشجو ها در فصل امتحانات ؛ تنها چیزی که در کنار بقیه چیزها عایدشان میشه عقب افتادن از درسهاست و بس . بابا حرف دل دانشجو جماعت کیلو چند ؟؟؟!!!!!!!! ولی خوب طفلکیها غیر از این چه کنند.
راستی کتاب قلعه حیوانات (جورج اورول) را خوندی ؟ اگر نه حتما بخون .
شاد باشی .

[ بدون نام ] دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 01:28 ب.ظ http://mehrab.moonblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد